نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آیین اخلاق و رفتار حرفه‌ای حسابداری رسمی ایران میزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفه‌ای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]

ا

  • اثربخشی حسابرسی داخلی بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
  • اثربخشی حسابرسی داخلی بررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
  • احتمال تقلب تخفیف حق‌الزحمه حسابرسی، احتمال تقلب و افشا تحریف بااهمیت: واکاوی نقش تعدیل‌گری کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 70-95]
  • اخلاق حرفه‌ای مدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفه‌های اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویت‌بندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
  • اخلاق حرفه‌ای میزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفه‌ای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
  • ارائه ی شفاهی رابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
  • ارتباط بین حسابرسان داخلی و مستقل بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
  • استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS) میزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفه‌ای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
  • استرس حسابرس تاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
  • استفاده‌کنندگان گزارش حسابرسی بررسی رابطه بین خوانایی گزارش‌ حسابرسی و کیفیت تصمیم‌گیری استفاده‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
  • استقلال باطنی تاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
  • استقلال حسابرس تاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
  • استقلال حسابرسان داخلی بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
  • استقلال حسابرسی تبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حق‌الزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکت‌های بیمه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
  • استقلال ظاهری تاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
  • اطلاعات و اخبار منفی تاثیر جنسیت شریک موسسه حسابرسی بر ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 50-69]
  • افشائیات گزارش حسابرس تاثیر افشاییات گزارش حسابرس بر شکست کسب و کارها [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 106-131]
  • افشا تحریف بااهمیت تخفیف حق‌الزحمه حسابرسی، احتمال تقلب و افشا تحریف بااهمیت: واکاوی نقش تعدیل‌گری کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 70-95]
  • افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعی تاثیر افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر بودجه کار حسابرسی، با در نظر گرفتن بند تاکید بر مطلب خاص در گزارش حسابرس مستقل [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 50-74]
  • افشای مسئولیت اجتماعی مدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفه‌های اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویت‌بندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
  • افشای مسئولیت‌پذیری اجتماعی تأثیر افشای مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ریسک حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 10-33]
  • اقتصاد دیجیتال.حسابرسی عملیاتی پارادایم های حسابرسی نوین [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 96-118]
  • امنیت اطلاعات بررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
  • انتقال پیام رابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
  • انحرافات گزارشگری مالی نقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حق‌الزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
  • اندازه حسابرسی تبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
  • انگیزش رابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
  • اهرم کارکنان تاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]
  • اولویت‌بندی مدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفه‌های اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویت‌بندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]

ب

  • بند تاکید بر مطالب خاص تاثیر افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر بودجه کار حسابرسی، با در نظر گرفتن بند تاکید بر مطلب خاص در گزارش حسابرس مستقل [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 50-74]
  • بودجه کار حسابرسی تاثیر افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر بودجه کار حسابرسی، با در نظر گرفتن بند تاکید بر مطلب خاص در گزارش حسابرس مستقل [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 50-74]

پ

  • پارادایم پارادایم های حسابرسی نوین [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 96-118]
  • پذیرش پیشنهادها رابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
  • پسا ساختارگرایی میزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفه‌ای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
  • پیچیدگی اطلاعات تاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]

ت

  • تأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی تأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
  • تاخیر عادی گزارش حسابرس بررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
  • تخصص مالی کمیته حسابرسی تاثیر تخصص مالی کمیته حسابرسی بر لحن غیرعادی گزارش بررسی و تحلیل مدیریت: شواهدی از گزارش تفسیری مدیریت [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 56-71]
  • تخفیف حق‌الزحمه حسابرسی تخفیف حق‌الزحمه حسابرسی، احتمال تقلب و افشا تحریف بااهمیت: واکاوی نقش تعدیل‌گری کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 70-95]
  • تقلب شرکت ها تاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
  • تنوع تاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
  • تنوّع جنسیتی شریک موسسات حسابرسی تاثیر جنسیت شریک موسسه حسابرسی بر ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 50-69]
  • توانمندی متقاعدسازی رابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]

ج

  • جامعه حسابداران رسمی آزمون نگرش حسابرسان نسبت به فعالیت‌های بازاریابی در بین اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 32-49]
  • جامعه حسابداران رسمی تخفیف حق‌الزحمه حسابرسی، احتمال تقلب و افشا تحریف بااهمیت: واکاوی نقش تعدیل‌گری کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 70-95]
  • جهت‎گیری استراتژیک تأثیر جهت‌گیری استراتژیک مؤسسات حسابرسی بر انتظار تداوم رابطه با مشتری با توجه به نقش میانجی کیفیت رابطه با مشتری [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 8-26]

ح

  • حسابداران حرفه ای بررسی تأثیرپذیری تصمیم‌گیری اخلاقی حسابداران حرفه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی و رفتاریشان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 56-83]
  • حسابرس تاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
  • حسابرسی داخلی رابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
  • حسابرسی نوین پارادایم های حسابرسی نوین [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 96-118]
  • حق‌الزحمه حسابرسی تأثیر افشای مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ریسک حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 10-33]
  • حق‌الزحمه حسابرسی مقایسه دیدگاه‌‏های مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حق‌الزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
  • حق الزحمه حسابرسی تبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حق‌الزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکت‌های بیمه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
  • حمایت مدیریت بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]

خ

  • خوانایی گزارش حسابرسی بررسی رابطه بین خوانایی گزارش‌ حسابرسی و کیفیت تصمیم‌گیری استفاده‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
  • خوانایی گزارشگری مالی مدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفه‌های اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویت‌بندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
  • خودکارایی در مذاکره اثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیت‌گرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]

د

  • دیجیتالی شدن بررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]

ر

  • رتبه بورسی تبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
  • رگرسیون لجستیک نقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حق‌الزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
  • ریسک حسابرسی تأثیر افشای مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ریسک حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 10-33]
  • ریسک سقوط آتی قیمت سهام بررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
  • ریسک سقوط آتی قیمت سهام تاثیر جنسیت شریک موسسه حسابرسی بر ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 50-69]

س

  • ساختارگرایی میزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفه‌ای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
  • ساختار مالکیت ذی‌نفعان تبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حق‌الزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکت‌های بیمه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
  • سازمان حسابرسی مقایسه دیدگاه‌‏های مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حق‌الزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
  • ساز و کار حاکمیتی بررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
  • سرمایه انسانی تاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]

ش

  • شکست حسابرسی تاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
  • شکست کسب و کارها تاثیر افشاییات گزارش حسابرس بر شکست کسب و کارها [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 106-131]

ع

  • عملکرد حسابرسی داخلی بررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
  • عینیت‌گرایی حسابرس اثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیت‌گرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]

ف

  • فاصله بین دفتر مؤسسه حسابرسی و دفتر مرکزی صاحبکار تأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
  • فاکتورهای داخلی و خارجی تاثیر افشاییات گزارش حسابرس بر شکست کسب و کارها [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 106-131]
  • فشار بر حسابرس نقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حق‌الزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
  • فعالیت‌های بازاریابی آزمون نگرش حسابرسان نسبت به فعالیت‌های بازاریابی در بین اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 32-49]

ق

  • قدمت حسابرسی تاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]
  • قضاوت حسابرسی پارادایم های حسابرسی نوین [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 96-118]

ک

  • کارآیی حسابرسی تأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
  • کنترل‌های داخلی بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
  • کیفیت اطلاعات بررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
  • کیفیت تصمیم‌گیری اعتبار‌دهندگان بررسی رابطه بین خوانایی گزارش‌ حسابرسی و کیفیت تصمیم‌گیری استفاده‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
  • کیفیت تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران بررسی رابطه بین خوانایی گزارش‌ حسابرسی و کیفیت تصمیم‌گیری استفاده‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
  • کیفیت تصمیم‌گیری مدیران بررسی رابطه بین خوانایی گزارش‌ حسابرسی و کیفیت تصمیم‌گیری استفاده‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
  • کیفیت حسابرسی تبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
  • کیفیت حسابرسی تبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حق‌الزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکت‌های بیمه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
  • کیفیت حسابرسی تاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]
  • کیفیت حسابرسی تخفیف حق‌الزحمه حسابرسی، احتمال تقلب و افشا تحریف بااهمیت: واکاوی نقش تعدیل‌گری کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 70-95]
  • کیفیت رابطه با مشتری و تداوم رابطه با مشتری تأثیر جهت‌گیری استراتژیک مؤسسات حسابرسی بر انتظار تداوم رابطه با مشتری با توجه به نقش میانجی کیفیت رابطه با مشتری [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 8-26]
  • کیفیت گزارشگری مالی تبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
  • کیفیت گزارشگری مالی تبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حق‌الزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکت‌های بیمه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]

گ

  • گزارش بررسی و تحلیل مدیریت تاثیر تخصص مالی کمیته حسابرسی بر لحن غیرعادی گزارش بررسی و تحلیل مدیریت: شواهدی از گزارش تفسیری مدیریت [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 56-71]
  • گزارش تفسیری مدیریت تاثیر تخصص مالی کمیته حسابرسی بر لحن غیرعادی گزارش بررسی و تحلیل مدیریت: شواهدی از گزارش تفسیری مدیریت [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 56-71]

ل

  • لحن غیرعادی تاثیر تخصص مالی کمیته حسابرسی بر لحن غیرعادی گزارش بررسی و تحلیل مدیریت: شواهدی از گزارش تفسیری مدیریت [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 56-71]

م

  • مؤسسات حسابرسی مقایسه دیدگاه‌‏های مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حق‌الزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
  • مؤسسات حسابرسی تأثیر جهت‌گیری استراتژیک مؤسسات حسابرسی بر انتظار تداوم رابطه با مشتری با توجه به نقش میانجی کیفیت رابطه با مشتری [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 8-26]
  • مدیریت لحن مدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفه‌های اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویت‌بندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
  • مشوقهای اجتماعی اثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیت‌گرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]
  • مشوقهای مالی اثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیت‌گرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]
  • معاملات با اشخاص وابسته تاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
  • منطق فازی مقایسه دیدگاه‌‏های مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حق‌الزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
  • موسسات حسابرسی بررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]

ن

  • نزدیکی جغرافیایی تأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
  • نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی نقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حق‌الزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
  • نظریه فشار حق‌الزحمه حسابرسی نقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حق‌الزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
  • نگرش حسابرسان آزمون نگرش حسابرسان نسبت به فعالیت‌های بازاریابی در بین اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 32-49]

و

  • ویژگی رفتاری بررسی تأثیرپذیری تصمیم‌گیری اخلاقی حسابداران حرفه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی و رفتاریشان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 56-83]
  • ویژگی شخصیتی بررسی تأثیرپذیری تصمیم‌گیری اخلاقی حسابداران حرفه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی و رفتاریشان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 56-83]