آشفتگی مالیتحلیل روابط حقالزحمه حسابرسی و ریسک حسابرسی در مواجهه با تجدید ارائه و آشفتگی مالی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 82-111]
آشفتگی نگارشتحلیل شبکه همکاریهای علمی و دیداریسازی پژوهشهای حقالزحمه حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 36-63]
آگاهی متعالیتاثیر تفکر انتقادی وجودی، تولید معنای شخصی، آگاهی متعالی و بسط خودآگاهی حسابرسان بر تکوین نظریه سرمایه فکری در حرفه حسابرسی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 120-145]
آیین اخلاق و رفتار حرفهای حسابداری رسمی ایرانمیزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفهای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
آیین رفتار حرفهایشناسایی و رتبه بندی تکنیک های بازاریابی موسسات حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 38-65]
اثربخشی حسابرسی داخلیبررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترلهای داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
اثربخشی حسابرسی داخلیبررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
اجتناب مالیاتیتأثیر قدرت مدیرعامل بر اجتناب مالیاتی با نقش تعدیل گر کیفیت کمیتۀ حسابرسی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 116-144]
اجزای حقالزحمه حسابرسیتأثیر حق الزحمه غیرمنتظره حسابرسی بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 146-162]
اختلاف حسابرس و صاحبکارتأثیر افشای اختلاف حسابرس و صاحبکار بر کناره گیری حسابرس و حق الزحمه حسابرسی پرداخت شده به حسابرسان جانشین در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 56-81]
اخلاق حرفهایمدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفههای اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویتبندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
اخلاق حرفهایمیزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفهای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
اخلاق در حسابداریبررسی نقش اخلاق حسابداران رسمی در مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها مبتنی بر تئوری اقتصاد سیاسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 34-54]
ارائه ی شفاهیرابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
ارتباط بین حسابرسان داخلی و مستقلبررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترلهای داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS)میزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفهای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
استرس حسابرستاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
استفادهکنندگان گزارش حسابرسیبررسی رابطه بین خوانایی گزارش حسابرسی و کیفیت تصمیمگیری استفادهکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
استقلال باطنیتاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
استقلال حسابرستاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
استقلال حسابرسان داخلیبررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترلهای داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
استقلال حسابرسیتبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حقالزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکتهای بیمهای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
استقلال ظاهریتاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
اطلاعات و اخبار منفیتاثیر جنسیت شریک موسسه حسابرسی بر ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 50-69]
اطمینان بخشیضرورت تهیه و اطمینان بخشی گزارش های پایداری: دیدگاه حسابرسان و خبرگان صنعت بیمه [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 128-156]
اظهار نظر حسابرستبیین نقش توانایی مدیریت و مدیریت ریسک سازمانی بر اظهار نظر حسابرس در مورد تداوم فعالیت [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 106-135]
اعتماداعتماد اجتماعی ، هویت اخلاقی و تجاری سازی حرفه حسابرسی [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 128-141]
اعتماد سهامداراناثرتعدیلکننده شورای گزارشگری مالی بررابطه بین فاصله انتظارات حسابرسی و میزان اعتماد سهامداران در سازمان امور مالیاتی و جامعه حسابداران رسمی [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 28-55]
افشائیات گزارش حسابرستاثیر افشاییات گزارش حسابرس بر شکست کسب و کارها [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 106-131]
افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعیتاثیر افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر بودجه کار حسابرسی، با در نظر گرفتن بند تاکید بر مطلب خاص در گزارش حسابرس مستقل [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 50-74]
افشای مسئولیت اجتماعیمدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفههای اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویتبندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
افشای مسئولیتپذیری اجتماعیتأثیر افشای مسئولیتپذیری اجتماعی بر ریسک حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 10-33]
الگوی تفکر تحلیلیارائه چارچوبی برای الگوهای تفکر تحلیلی حسابرسان: با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی بازنمایی سیستمی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 102-131]
امنیت اطلاعاتبررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
انتقال پیامرابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
انحرافات گزارشگری مالینقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حقالزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
اندازه حسابرسیتبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
انگیزشرابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
اهرم کارکنانتاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]
اهمیت صاحبکاربررسی اثر تعدیلکنندگی اهمیت صاحبکار بر رابطه بین تغییر اظهارنظر حسابرسی و چرخش شریک مؤسسه حسابرسی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 70-98]
اولویتبندیمدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفههای اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویتبندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
ب
بازاریابیشناسایی و رتبه بندی تکنیک های بازاریابی موسسات حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 38-65]
بسط خودآگاهیتاثیر تفکر انتقادی وجودی، تولید معنای شخصی، آگاهی متعالی و بسط خودآگاهی حسابرسان بر تکوین نظریه سرمایه فکری در حرفه حسابرسی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 120-145]
بند تاکید بر مطالب خاصتاثیر افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر بودجه کار حسابرسی، با در نظر گرفتن بند تاکید بر مطلب خاص در گزارش حسابرس مستقل [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 50-74]
به موقع بودن گزارشگری مالیعوامل موثر بر تاخیر در ارائه گزارش حسابرسی از سه بعد حسابرسی، حاکمیت شرکتی و عوامل خاص شرکت [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 100-126]
بودجه ریزی عملیاتیشناخت عوامل موثر حسابرسی عملکرد بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی در شرکت های دانش بنیان [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 8-28]
بودجه کار حسابرسیتاثیر افشای اطلاعات عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر بودجه کار حسابرسی، با در نظر گرفتن بند تاکید بر مطلب خاص در گزارش حسابرس مستقل [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 50-74]
بورس اوراق بهادار تهرانبررسی اثر تعدیلکنندگی اهمیت صاحبکار بر رابطه بین تغییر اظهارنظر حسابرسی و چرخش شریک مؤسسه حسابرسی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 70-98]
پذیرش پیشنهادهارابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
پسا ساختارگراییمیزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفهای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
پیچیدگی اطلاعاتتاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
پیچیدگی اطلاعات حسابداریویژگیهای صنعت مشتری و تغییر حسابرس [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 8-27]
پیشرانارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر آینده حسابرسی با تمرکز بر فناوریهای صنعت 4.0 [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 8-37]
پیشگیری و کشف تقلبنقش بازدارندگی تقلب کنترل های داخلی و واحد حسابرسی داخلی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 8-55]
پیگمالیونتأثیر مؤلفههای روانشناختی پیگمالیون بر توسعه ویژگیهای اخلاقی حسابرسان [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 88-115]
ت
تأخیر در ارائه گزارش حسابرسیعوامل موثر بر تاخیر در ارائه گزارش حسابرسی از سه بعد حسابرسی، حاکمیت شرکتی و عوامل خاص شرکت [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 100-126]
تأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسیتأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
تئوری اقتصادسیاسیبررسی نقش اخلاق حسابداران رسمی در مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها مبتنی بر تئوری اقتصاد سیاسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 34-54]
تئوری ذینفعانبررسی نقش اخلاق حسابداران رسمی در مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها مبتنی بر تئوری اقتصاد سیاسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 34-54]
تئوری مشورعیتبررسی نقش اخلاق حسابداران رسمی در مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها مبتنی بر تئوری اقتصاد سیاسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 34-54]
تاخیر در گزارش حسابرسویژگی های روانشناختی حسابرسان و تاخیر در گزارش حسابرسی [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 106-127]
تاخیر در گزارش حسابرسیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و فکری با خروجی های حسابرسی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 30-67]
تاخیر عادی گزارش حسابرسبررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
تجدید ارائه صورتهای مالیتحلیل روابط حقالزحمه حسابرسی و ریسک حسابرسی در مواجهه با تجدید ارائه و آشفتگی مالی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 82-111]
تحلیل تمارائه چارچوبی برای الگوهای تفکر تحلیلی حسابرسان: با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی بازنمایی سیستمی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 102-131]
تحلیل شبکهتحلیل شبکه همکاریهای علمی و دیداریسازی پژوهشهای حقالزحمه حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 36-63]
تخصص حسابرستأثیر تخفیف حقالزحمه حسابرسی بر جبران آن و کیفیت اطلاعات حسابداری با تأکید بر نقش تخصص حسابرس [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 44-70]
تخفیف حقالزحمه حسابرسیتأثیر تخفیف حقالزحمه حسابرسی بر جبران آن و کیفیت اطلاعات حسابداری با تأکید بر نقش تخصص حسابرس [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 44-70]
تداوم فعالیتتبیین نقش توانایی مدیریت و مدیریت ریسک سازمانی بر اظهار نظر حسابرس در مورد تداوم فعالیت [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 106-135]
تردید حرفه ایتاثیرسبک های شناخت نوگرا و نوگریز بر تردید حرفه ای حسابرس [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 56-69]
تعهد به اجرای استقلال در کارتاثیر تعهد خدمت به منافع عمومی و تعهد به اجرای استقلال در کار بر قضاوت اخلاقی: تفاوت در دیدگاه حسابرسان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 8-32]
تعهد خدمت به منافع عمومیتاثیر تعهد خدمت به منافع عمومی و تعهد به اجرای استقلال در کار بر قضاوت اخلاقی: تفاوت در دیدگاه حسابرسان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 8-32]
تغییر اظهارنظر حسابرسیبررسی اثر تعدیلکنندگی اهمیت صاحبکار بر رابطه بین تغییر اظهارنظر حسابرسی و چرخش شریک مؤسسه حسابرسی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 70-98]
تغییر حسابرسویژگیهای صنعت مشتری و تغییر حسابرس [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 8-27]
تفکر انتقادی وجودیتاثیر تفکر انتقادی وجودی، تولید معنای شخصی، آگاهی متعالی و بسط خودآگاهی حسابرسان بر تکوین نظریه سرمایه فکری در حرفه حسابرسی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 120-145]
تقلبنقش بازدارندگی تقلب کنترل های داخلی و واحد حسابرسی داخلی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 8-55]
تقلب در صورتهای مالیتاثیر کاهش مکانیزم نظارتی بر رابطه میان حق الزحمه غیرعادی حسابرسان و تقلب در صورتهای مالی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 82-101]
تقلب شرکت هاتاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
تکنیک های کشف تقلبتبیین تکنیک های حسابداری و حسابرسی دادگاهی و به کارگیری آن در تشخیص ورشکستگی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 80-104]
تنوعتاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
تنوع جنسیتیتأثیر تنوع جنسیتی در کمیته حسابرسی بر عملکرد شرکت [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 50-78]
جبران حقالزحمه حسابرسیتأثیر تخفیف حقالزحمه حسابرسی بر جبران آن و کیفیت اطلاعات حسابداری با تأکید بر نقش تخصص حسابرس [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 44-70]
جهتگیری استراتژیکتأثیر جهتگیری استراتژیک مؤسسات حسابرسی بر انتظار تداوم رابطه با مشتری با توجه به نقش میانجی کیفیت رابطه با مشتری [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 8-26]
چ
چرخش شریک موسسه حسابرسیبررسی اثر تعدیلکنندگی اهمیت صاحبکار بر رابطه بین تغییر اظهارنظر حسابرسی و چرخش شریک مؤسسه حسابرسی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 70-98]
ح
حاکمیت شرکتیتاثیر فرهنگ سازمانی، حاکمیت شرکتی وکیفیت حسابرسی بر عملکرد حسابرسان [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 72-95]
حرفهایگریتاثیر تعهد خدمت به منافع عمومی و تعهد به اجرای استقلال در کار بر قضاوت اخلاقی: تفاوت در دیدگاه حسابرسان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 8-32]
حرفه حسابرسیتاثیرسبک های شناخت نوگرا و نوگریز بر تردید حرفه ای حسابرس [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 56-69]
حرفه حسابرسیتأثیر مؤلفههای روانشناختی پیگمالیون بر توسعه ویژگیهای اخلاقی حسابرسان [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 88-115]
حرفه ی حسابرسیموانع اجرای حسابرسی فناوری اطلاعات در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 88-105]
حسابداران حرفه ایبررسی تأثیرپذیری تصمیمگیری اخلاقی حسابداران حرفهای از ویژگیهای شخصیتی و رفتاریشان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 56-83]
حسابداری دادگاهیتبیین تکنیک های حسابداری و حسابرسی دادگاهی و به کارگیری آن در تشخیص ورشکستگی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 80-104]
حسابرستاثیر استرس بر استقلال حرفه ای حسابرسان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 84-104]
حسابرسان جانشینتأثیر افشای اختلاف حسابرس و صاحبکار بر کناره گیری حسابرس و حق الزحمه حسابرسی پرداخت شده به حسابرسان جانشین در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 56-81]
حسابرسیضرورت تهیه و اطمینان بخشی گزارش های پایداری: دیدگاه حسابرسان و خبرگان صنعت بیمه [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 128-156]
حسابرسیارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر آینده حسابرسی با تمرکز بر فناوریهای صنعت 4.0 [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 8-37]
حسابرسی بخش عمومیمحیط کنترلی و حسابرسی بخش عمومی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 136-164]
حسابرسی داخلیرابطه ی توانمندی های حسابرسان داخلی با پذیرش پیشنهاد های آن ها توسط مدیران حسابرسی داخلی [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 8-31]
حسابرسی داخلینقش بازدارندگی تقلب کنترل های داخلی و واحد حسابرسی داخلی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 8-55]
حسابرسی داخلیبررسی رابطه خودشیفتگی مدیران عامل و مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت با توجه به نقش تعدیلکننده حسابرسی داخلی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 72-90]
حسابرسی داخلیرابطه بین نظارت کمیته حسابرسی بر عملکرد حسابرسی داخلی و ماهیت فعالیتهای حسابرسی داخلی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 132-162]
حسابرسی فناوری اطلاعاتموانع اجرای حسابرسی فناوری اطلاعات در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 88-105]
حسابرسی نسل چهارمارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر آینده حسابرسی با تمرکز بر فناوریهای صنعت 4.0 [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 8-37]
حقالزحمه حسابرسیتأثیر افشای مسئولیتپذیری اجتماعی بر ریسک حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 10-33]
حقالزحمه حسابرسیمقایسه دیدگاههای مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حقالزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
حقالزحمه حسابرسیبررسی اثر تعدیلکنندگی اهمیت صاحبکار بر رابطه بین تغییر اظهارنظر حسابرسی و چرخش شریک مؤسسه حسابرسی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 70-98]
حقالزحمه حسابرسیتحلیل روابط حقالزحمه حسابرسی و ریسک حسابرسی در مواجهه با تجدید ارائه و آشفتگی مالی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 82-111]
حقالزحمه حسابرسیبررسی رابطه تخصص موسسه حسابرسی در صنعت، کمیته حسابرسی و مالکیت مدیریتی با حقالزحمه حسابرسی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 92-119]
حق الزحمه حسابرسیتبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حقالزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکتهای بیمهای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
حق الزحمه حسابرسیتأثیر افشای اختلاف حسابرس و صاحبکار بر کناره گیری حسابرس و حق الزحمه حسابرسی پرداخت شده به حسابرسان جانشین در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 56-81]
حق الزحمه حسابرسیتحلیل شبکه همکاریهای علمی و دیداریسازی پژوهشهای حقالزحمه حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 36-63]
حقالزحمه غیرعادی حسابرستاثیر کاهش مکانیزم نظارتی بر رابطه میان حق الزحمه غیرعادی حسابرسان و تقلب در صورتهای مالی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 82-101]
حقالزحمه غیرمنتظره حسابرسیتأثیر حق الزحمه غیرمنتظره حسابرسی بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 146-162]
حمایت مدیریتبررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترلهای داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
خ
خدمات پشتیبانی دادرسیتبیین تکنیک های حسابداری و حسابرسی دادگاهی و به کارگیری آن در تشخیص ورشکستگی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 80-104]
خوانایی گزارش حسابرسیبررسی رابطه بین خوانایی گزارش حسابرسی و کیفیت تصمیمگیری استفادهکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
خوانایی گزارشگری مالیمدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفههای اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویتبندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
خودشیفتگی مدیرعاملبررسی رابطه خودشیفتگی مدیران عامل و مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت با توجه به نقش تعدیلکننده حسابرسی داخلی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 72-90]
خودکارایی در مذاکرهاثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیتگرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]
د
دلایل خروج کارکنان حرفه ایعدم ماندگاری نیروی کار حرفه ای در موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 34-48]
دوره تصدی حسابرسارتباط فشار حقالزحمه حسابرسی و کیفیت حسابرسی [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 116-139]
دیجیتالی شدنبررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
دیجیتالی شدنتأثیر عوامل سازمانی و محیطی در پذیرش ابزارها و تکنیکهای حسابرسی به کمک رایانه [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 130-148]
ر
رتبه بورسیتبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
رقابت حسابرسویژگیهای صنعت مشتری و تغییر حسابرس [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 8-27]
رقابت در صنعت مشتریویژگیهای صنعت مشتری و تغییر حسابرس [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 8-27]
رگرسیون لجستیکنقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حقالزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
روش سوآراشناسایی و رتبه بندی تکنیک های بازاریابی موسسات حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 38-65]
روش فازیشناسایی و رتبه بندی تکنیک های بازاریابی موسسات حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 38-65]
ریسک حسابرسیتأثیر افشای مسئولیتپذیری اجتماعی بر ریسک حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 10-33]
ریسک حسابرسیتحلیل روابط حقالزحمه حسابرسی و ریسک حسابرسی در مواجهه با تجدید ارائه و آشفتگی مالی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 82-111]
ریسک سقوط آتی قیمت سهامبررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
ریسک سقوط آتی قیمت سهامتاثیر جنسیت شریک موسسه حسابرسی بر ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 50-69]
ز
زن منشیتاثیر ویژگی های موسسات حسابرسی بر شجاعت اخلاقی حسابرسان مستقل [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 8-19]
س
ساختارگراییمیزان دستیابی به اهداف اخلاقی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS) در آئین اخلاق و رفتار حرفهای حسابداران رسمی ایران، از دیدگاه مکاتب اخلاقی (ساختارگرا و پسا ساختارگرا) [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 120-145]
ساختار مالکیت ذینفعانتبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حقالزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکتهای بیمهای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
سازمان حسابرسیمقایسه دیدگاههای مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حقالزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
ساز و کار حاکمیتیبررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
سبک نوگراتاثیرسبک های شناخت نوگرا و نوگریز بر تردید حرفه ای حسابرس [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 56-69]
سبک نوگریزتاثیرسبک های شناخت نوگرا و نوگریز بر تردید حرفه ای حسابرس [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 56-69]
سرمایه اجتماعیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و فکری با خروجی های حسابرسی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 30-67]
سرمایه انسانیتاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]
سرمایه فکریبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و فکری با خروجی های حسابرسی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 30-67]
سرمایه فکریتاثیر تفکر انتقادی وجودی، تولید معنای شخصی، آگاهی متعالی و بسط خودآگاهی حسابرسان بر تکوین نظریه سرمایه فکری در حرفه حسابرسی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 120-145]
سوء استفاده از دارایی هانقش بازدارندگی تقلب کنترل های داخلی و واحد حسابرسی داخلی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 8-55]
سیستم کنترل داخلیمحیط کنترلی و حسابرسی بخش عمومی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 136-164]
شرکت های دانش بنیانشناخت عوامل موثر حسابرسی عملکرد بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی در شرکت های دانش بنیان [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 8-28]
شکست حسابرسیتاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
شکست کسب و کارهاتاثیر افشاییات گزارش حسابرس بر شکست کسب و کارها [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 106-131]
شورای گزارشگری مالیاثرتعدیلکننده شورای گزارشگری مالی بررابطه بین فاصله انتظارات حسابرسی و میزان اعتماد سهامداران در سازمان امور مالیاتی و جامعه حسابداران رسمی [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 28-55]
ص
صلاحیت های عمومی کارکنانعدم ماندگاری نیروی کار حرفه ای در موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 34-48]
صنعت 4.0ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر آینده حسابرسی با تمرکز بر فناوریهای صنعت 4.0 [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 8-37]
صنعت بیمهضرورت تهیه و اطمینان بخشی گزارش های پایداری: دیدگاه حسابرسان و خبرگان صنعت بیمه [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 128-156]
ض
ضعف کنترل داخلیتاثیر کاهش مکانیزم نظارتی بر رابطه میان حق الزحمه غیرعادی حسابرسان و تقلب در صورتهای مالی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 82-101]
ع
علمسنجیتحلیل شبکه همکاریهای علمی و دیداریسازی پژوهشهای حقالزحمه حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 36-63]
عملکرد حسابرسانتاثیر فرهنگ سازمانی، حاکمیت شرکتی وکیفیت حسابرسی بر عملکرد حسابرسان [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 72-95]
عملکرد حسابرسی داخلیبررسی رابطه بین تاخیر عادی گزارش حسابرسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام و اثر کارایی عملکرد حسابرسی داخلی بر آن [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 36-54]
عملکرد غیر مالیتأثیر تنوع جنسیتی در کمیته حسابرسی بر عملکرد شرکت [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 50-78]
عملکرد مالیتأثیر تنوع جنسیتی در کمیته حسابرسی بر عملکرد شرکت [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 50-78]
عوامل سازمانی و محیطیتأثیر عوامل سازمانی و محیطی در پذیرش ابزارها و تکنیکهای حسابرسی به کمک رایانه [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 130-148]
عوامل مرتبط با حسابرس و حسابرسیعوامل موثر بر تاخیر در ارائه گزارش حسابرسی از سه بعد حسابرسی، حاکمیت شرکتی و عوامل خاص شرکت [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 100-126]
عوامل مرتبط با ویژگیهای حاکمیت شرکتیعوامل موثر بر تاخیر در ارائه گزارش حسابرسی از سه بعد حسابرسی، حاکمیت شرکتی و عوامل خاص شرکت [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 100-126]
عوامل مرتبط با ویژگیهای خاص شرکتعوامل موثر بر تاخیر در ارائه گزارش حسابرسی از سه بعد حسابرسی، حاکمیت شرکتی و عوامل خاص شرکت [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 100-126]
عینیتگرایی حسابرساثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیتگرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]
ف
فاصله انتظارات حسابرسیاثرتعدیلکننده شورای گزارشگری مالی بررابطه بین فاصله انتظارات حسابرسی و میزان اعتماد سهامداران در سازمان امور مالیاتی و جامعه حسابداران رسمی [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 28-55]
فاصله بین دفتر مؤسسه حسابرسی و دفتر مرکزی صاحبکارتأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
فاکتورهای داخلی و خارجیتاثیر افشاییات گزارش حسابرس بر شکست کسب و کارها [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 106-131]
فرهنگ سازمانیتاثیر فرهنگ سازمانی، حاکمیت شرکتی وکیفیت حسابرسی بر عملکرد حسابرسان [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 72-95]
فرهنگ سازمانی حسابرسانتاثیر هوش های چندگانه بر قضاوت و تصمیم گیری حسابرسان در حسابرسی با توجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی حسابرسان [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 66-87]
فشار بر حسابرسنقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حقالزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
فعالیتهای بازاریابیآزمون نگرش حسابرسان نسبت به فعالیتهای بازاریابی در بین اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 32-49]
فناوریهای نوینارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر آینده حسابرسی با تمرکز بر فناوریهای صنعت 4.0 [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 8-37]
ق
قدرت مدیرعاملتأثیر قدرت مدیرعامل بر اجتناب مالیاتی با نقش تعدیل گر کیفیت کمیتۀ حسابرسی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 116-144]
قدمت حسابرسیتاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]
قضاوت حرفهایتاثیر تعهد خدمت به منافع عمومی و تعهد به اجرای استقلال در کار بر قضاوت اخلاقی: تفاوت در دیدگاه حسابرسان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 8-32]
قضاوت و تصمیم گیری حسابرسانتاثیر هوش های چندگانه بر قضاوت و تصمیم گیری حسابرسان در حسابرسی با توجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی حسابرسان [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 66-87]
ک
کارآیی حسابرسیتأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
کارکنان حرفه ای مؤسسات حسابرسیعدم ماندگاری نیروی کار حرفه ای در موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 34-48]
کاهش مکانیزم نظارتیتاثیر کاهش مکانیزم نظارتی بر رابطه میان حق الزحمه غیرعادی حسابرسان و تقلب در صورتهای مالی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 82-101]
کمیته حسابرسینقش تعدیل کننده زنان کمیته حسابرسی در بررسی تاثیر تخصص اعضای کمیته بر مدیریت سود [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 8-33]
کمیته حسابرسیتأثیر تنوع جنسیتی در کمیته حسابرسی بر عملکرد شرکت [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 50-78]
کمیته حسابرسیبررسی رابطه تخصص موسسه حسابرسی در صنعت، کمیته حسابرسی و مالکیت مدیریتی با حقالزحمه حسابرسی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 92-119]
کمیته حسابرسیرابطه بین نظارت کمیته حسابرسی بر عملکرد حسابرسی داخلی و ماهیت فعالیتهای حسابرسی داخلی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 132-162]
کناره گیری حسابرستأثیر افشای اختلاف حسابرس و صاحبکار بر کناره گیری حسابرس و حق الزحمه حسابرسی پرداخت شده به حسابرسان جانشین در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 56-81]
کنترلهای داخلیبررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی و ارزیابی نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک و کنترلهای داخلی بانک کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 8-35]
کنترلهای داخلیرابطه بین نظارت کمیته حسابرسی بر عملکرد حسابرسی داخلی و ماهیت فعالیتهای حسابرسی داخلی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 132-162]
کووید-19تاثیر بحران ناشی از همهگیری ویروس دستگاه تنفسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 112-128]
کیفیت اطلاعاتبررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
کیفیت اطلاعات حسابداریتأثیر تخفیف حقالزحمه حسابرسی بر جبران آن و کیفیت اطلاعات حسابداری با تأکید بر نقش تخصص حسابرس [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 44-70]
کیفیت تصمیمگیری اعتباردهندگانبررسی رابطه بین خوانایی گزارش حسابرسی و کیفیت تصمیمگیری استفادهکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
کیفیت تصمیمگیری سرمایهگذارانبررسی رابطه بین خوانایی گزارش حسابرسی و کیفیت تصمیمگیری استفادهکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
کیفیت تصمیمگیری مدیرانبررسی رابطه بین خوانایی گزارش حسابرسی و کیفیت تصمیمگیری استفادهکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 138-156]
کیفیت حسابرسیتبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
کیفیت حسابرسیتبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حقالزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکتهای بیمهای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
کیفیت حسابرسیتاثیر وضعیت سرمایه انسانی در موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 128-149]
کیفیت حسابرسیتاثیر بحران ناشی از همهگیری ویروس دستگاه تنفسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 112-128]
کیفیت حسابرسیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و فکری با خروجی های حسابرسی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 30-67]
کیفیت حسابرسیتاثیر فرهنگ سازمانی، حاکمیت شرکتی وکیفیت حسابرسی بر عملکرد حسابرسان [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 72-95]
کیفیت حسابرسیبررسی تفاوت کیفیت حسابرسی و مدیریت سود در شرکتهای ورشکسته و سالم: روش گروههای همسان با استفاده از یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 56-71]
کیفیت حسابرسیویژگی های روانشناختی حسابرسان و تاخیر در گزارش حسابرسی [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 106-127]
کیفیت رابطه با مشتری و تداوم رابطه با مشتریتأثیر جهتگیری استراتژیک مؤسسات حسابرسی بر انتظار تداوم رابطه با مشتری با توجه به نقش میانجی کیفیت رابطه با مشتری [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 8-26]
کیفیت کمیتۀ حسابرسیتأثیر قدرت مدیرعامل بر اجتناب مالیاتی با نقش تعدیل گر کیفیت کمیتۀ حسابرسی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 116-144]
کیفیت گزارشگری مالیتبیین عوامل موثر بر اندازه موسسات حسابرسی جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 90-113]
کیفیت گزارشگری مالیتبیین رابطه بین کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، حقالزحمه حسابرسی، با کیفیت گزاشگری مالی در شرکتهای بیمهای [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 132-155]
کیفیت گزارشگری مالیتأثیر حق الزحمه غیرمنتظره حسابرسی بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 146-162]
گ
گزارش بررسی و تحلیل مدیریتتاثیر تخصص مالی کمیته حسابرسی بر لحن غیرعادی گزارش بررسی و تحلیل مدیریت: شواهدی از گزارش تفسیری مدیریت [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 56-71]
گزارش تفسیری مدیریتتاثیر تخصص مالی کمیته حسابرسی بر لحن غیرعادی گزارش بررسی و تحلیل مدیریت: شواهدی از گزارش تفسیری مدیریت [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 56-71]
گزارشگری پایداریضرورت تهیه و اطمینان بخشی گزارش های پایداری: دیدگاه حسابرسان و خبرگان صنعت بیمه [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 128-156]
گزارشگری مالی متقلبانهنقش بازدارندگی تقلب کنترل های داخلی و واحد حسابرسی داخلی [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 8-55]
گواه حرفه ایتبیین تکنیک های حسابداری و حسابرسی دادگاهی و به کارگیری آن در تشخیص ورشکستگی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 80-104]
ل
لحن غیرعادیتاثیر تخصص مالی کمیته حسابرسی بر لحن غیرعادی گزارش بررسی و تحلیل مدیریت: شواهدی از گزارش تفسیری مدیریت [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 56-71]
م
مؤسسات حسابرسیمقایسه دیدگاههای مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حقالزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
مؤسسات حسابرسیتأثیر جهتگیری استراتژیک مؤسسات حسابرسی بر انتظار تداوم رابطه با مشتری با توجه به نقش میانجی کیفیت رابطه با مشتری [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 8-26]
مالکیت مدیریتیبررسی رابطه تخصص موسسه حسابرسی در صنعت، کمیته حسابرسی و مالکیت مدیریتی با حقالزحمه حسابرسی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 92-119]
محیط کنترلیمحیط کنترلی و حسابرسی بخش عمومی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 136-164]
مدیریت ریسک سازمانیتبیین نقش توانایی مدیریت و مدیریت ریسک سازمانی بر اظهار نظر حسابرس در مورد تداوم فعالیت [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 106-135]
مدیریت سودبررسی تفاوت کیفیت حسابرسی و مدیریت سود در شرکتهای ورشکسته و سالم: روش گروههای همسان با استفاده از یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 56-71]
مدیریت لحنمدل کیفی خوانایی گزارشگری مالی مبتنی بر مولفههای اخلاق، مسئولیت اجتماعی و مدیریت لحن و اولویتبندی شاخص ها در موسسات حسابداری و حسابرسی [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 98-127]
مسئولیت اجتماعیضرورت تهیه و اطمینان بخشی گزارش های پایداری: دیدگاه حسابرسان و خبرگان صنعت بیمه [دوره 2، شماره 5، 1400-1401، صفحه 128-156]
مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتبررسی رابطه خودشیفتگی مدیران عامل و مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت با توجه به نقش تعدیلکننده حسابرسی داخلی [دوره 3، شماره 9، 1401-1402، صفحه 72-90]
مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتهابررسی نقش اخلاق حسابداران رسمی در مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها مبتنی بر تئوری اقتصاد سیاسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 34-54]
مشوقهای اجتماعیاثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیتگرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]
مشوقهای مالیاثر میانجی خودکارایی در مذاکره حسابرسان بر رابطة بین مشوق های مالی و مشوق های اجتماعی بر عینیتگرایی حسابرس [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 28-48]
مصورسازی نقشه علمتحلیل شبکه همکاریهای علمی و دیداریسازی پژوهشهای حقالزحمه حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 36-63]
مضامین سازمان دهندهارائه چارچوبی برای الگوهای تفکر تحلیلی حسابرسان: با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی بازنمایی سیستمی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 102-131]
معاملات با اشخاص وابستهتاثیر پیچیدگی اطلاعات بر شکست حسابرسی در تقلب شرکت های (بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 34-55]
منطق فازیمقایسه دیدگاههای مدیران سازمان و مؤسسات حسابرسی در تعیین عوامل مؤثر بر حقالزحمه حسابرسی با به کارگیری منطق فازی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 72-89]
موسسات حسابرسیبررسی تاثیر دیجیتالی شدن بر حسابرسان مستقل و موسسات حسابرسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1399-1400، صفحه 150-176]
موسسات حسابرسیشناسایی و رتبه بندی تکنیک های بازاریابی موسسات حسابرسی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 38-65]
موسسات حسابرسیموانع اجرای حسابرسی فناوری اطلاعات در ایران [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 88-105]
ن
نحوه ارتقا شغلی کارکنانعدم ماندگاری نیروی کار حرفه ای در موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 34-48]
نزدیکی جغرافیاییتأخیر زمانی در ارائه گزارش حسابرسی و نزدیکی فاصله جغرافیایی دفتر مؤسسه حسابرسی به دفتر مرکزی صاحبکار: شواهدی از مزیت اطلاعاتی ناشی از تعامل مشترک و بهبود کارایی حسابرسی [دوره 1، شماره 1، 1399-1400، صفحه 114-137]
نظارت بر عملکرد حسابرسی داخلیرابطه بین نظارت کمیته حسابرسی بر عملکرد حسابرسی داخلی و ماهیت فعالیتهای حسابرسی داخلی [دوره 3، شماره 11، 1401-1402، صفحه 132-162]
نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتینقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حقالزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
نظریه فشار حقالزحمه حسابرسینقش فشارهای نزولی بر حسابرس در انحرافات موجود در گزارشگری مالی مبتنی بر نظریه فشار حقالزحمه حسابرسی، نظریه حسابرسی شونده و حسابرسی کننده دولتی [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 156-185]
نگرش حسابرسانآزمون نگرش حسابرسان نسبت به فعالیتهای بازاریابی در بین اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 1، شماره 4، 1399-1400، صفحه 32-49]
ورشکستگیتبیین تکنیک های حسابداری و حسابرسی دادگاهی و به کارگیری آن در تشخیص ورشکستگی [دوره 2، شماره 7، 1400-1401، صفحه 80-104]
ورشکستگیبررسی تفاوت کیفیت حسابرسی و مدیریت سود در شرکتهای ورشکسته و سالم: روش گروههای همسان با استفاده از یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 56-71]
ویژگی رفتاریبررسی تأثیرپذیری تصمیمگیری اخلاقی حسابداران حرفهای از ویژگیهای شخصیتی و رفتاریشان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 56-83]
ویژگی شخصیتیبررسی تأثیرپذیری تصمیمگیری اخلاقی حسابداران حرفهای از ویژگیهای شخصیتی و رفتاریشان [دوره 1، شماره 2، 1399-1400، صفحه 56-83]
ویژگیهای اخلاقیتأثیر مؤلفههای روانشناختی پیگمالیون بر توسعه ویژگیهای اخلاقی حسابرسان [دوره 2، شماره 8، 1400-1401، صفحه 88-115]
ویژگی های شخصیتی حسابرسانویژگی های روانشناختی حسابرسان و تاخیر در گزارش حسابرسی [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 106-127]
ه
همگن بودن صنعت مشتریویژگیهای صنعت مشتری و تغییر حسابرس [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 8-27]
همهگیریتاثیر بحران ناشی از همهگیری ویروس دستگاه تنفسی بر کیفیت حسابرسی [دوره 2، شماره 6، 1400-1401، صفحه 112-128]
هوش های چندگانهتاثیر هوش های چندگانه بر قضاوت و تصمیم گیری حسابرسان در حسابرسی با توجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی حسابرسان [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 66-87]
هویت اخلاقی"اعتماد اجتماعی ، هویت اخلاقی و تجاری سازی حرفه حسابرسی [دوره 3، شماره 12، 1401-1402، صفحه 128-141]
ی
یادگیری ماشینبررسی تفاوت کیفیت حسابرسی و مدیریت سود در شرکتهای ورشکسته و سالم: روش گروههای همسان با استفاده از یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 10، 1401-1402، صفحه 56-71]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد